Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Κορνίζα και βάψιμο ντουλαπιού!

Γεια σας! Πώς είσαστε; Χουχουλιάζετε ε; Εμείς πολύ πολύ! Όμορφα που είναι όταν χειμωνιάζει και πιάνουν τα κρύα σιγά σιγά! Άντε να στρώσουμε και τα χαλάκια μας, να μπούμε σε σούπερ ντούπερ χειμωνιάτικη διάθεση! Τα σχολεία έχουν ανοίξει εδώ και καιρό, τα παιδάκια μου στην τάξη ζουζουνίζουν και όλα καλά! Έχω φτιάξει πολλά όμορφα πραγματάκια για την τάξη μου! Θα σας τα δείξω μια άλλη φορά. Σήμερα όμως θα δείτε δυο πραγματάκια που έκανα. Το πρώτο είναι πολύ πολύ απλό! Είχαμε μια όμορφη κορνίζα, δώρο μιας πολύ καλής μου φίλης - κουμπάρας μου! Την έχω εδώ και κάποια χρόνια. Αλλά όπως φτιάχνω σιγά σιγά τη γωνίτσα της εισόδου δεν πολυταίριαζε το διακοσμητικό που είχε! Έτσι έκανα ένα πολύ απλό λουλουδάκι από λινάτσα, έβαλα και μια περλίτσα στη μέση και ορίστε:






Πολύ πολύ απλό σας λέω, απλά στριφογύρισα τη λινάτσα και τη στερέωσα με σιλικόνη!
 Έβαλα και την περλίτσα μου παρακαλώ!

Η κορνίζα ήταν έτσι:






Και έτσι ήταν όμορφη πολύ, αλλά δεν ταίριαζε με το στυλ που ήθελα!


Το επόμενο που έκανα ήταν να βάψω ένα ντουλάπι που έχουμε στο διάδρομο! Είναι ένα απλό ντουλάπι από άσπρη μελαμίνη. Φτιάχτηκε με άσπρη μελαμίνη για οικονομία. Είχα σκοπό να το ντύσω κάποια στιγμή με ύφασμα ή ταπετσαρία, αλλά τελικά αποφάσισα να το βάψω. Και πιο συγκεκριμένα να κάνω ρίγες!



Απλά κόλλησα τη χαρτοταινία σε λωρίδες





και έβαψα τα σημεία που ήθελα να γίνουν οι ρίγες. Το ντουλάπι αυτό είναι απέναντι από το επιπλάκι που σας έδειξα πιο πάνω! Κάποια στιγμή θέλω να αλλάξω και τα πόμολα, δεν ξέρω ακόμη τι θα βάλω, αλλά θα το βρω!


Σας χαιρετώ λοιπόν! Καλό βράδυ και καλό φθινόπωρο να έχουμε!!!!!

10 σχόλια:

  1. νταξει,έδειξε πολύ καλύτερα έτσι το ντουλάπι!!!παρόλο που πίστευα ότι η ταπετσαρία θα ναι ςραία αυτό μου αρέσει περισσότερο!!!!well done!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!! Μπα, βάλαμε και φωτό στο προφίλ μας; Ουάου!!!!

      Διαγραφή
  2. Αν και σε βρίσκω σ ε φθινοπωρινή φάση εγω σου εύχομαι τα καλλίτερα για το 2014


    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    ★enjoy the holidays AND Happy New Year★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου, μακάρι να είμαστε όλοι υγιείς και χαρούμενοι όχι μόνο το 2014, αλλά και πολλά πολλά ακόμα χρόνια. Να περάσεις όμορφα στις γιορτές!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα και τα δύο!!!!!!!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ¸.•°♪♬♫º°
    Passei para uma visita e para conhecer seu blog.
    Seus trabalhos são bonitos e suaves.
    Amei a pintura em listras.

    °º✿♫ Bom fim de semana!
    °º✿ Beijinhos.
    º° ✿✿ ♫° ·.Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much. I was very happy that you saw my blog from brazil. How nice!!!!!!
      I stopped by your blog too, very beautiful pictures!!!!!
      Have a nice day!!!!!!


      Muito obrigado. Fiquei muito feliz que você viu meu blog do Brasil. Que bom!!
      Eu parei por um blog muito, muito belas fotos!!
      Tenha um bom dia!!

      Διαγραφή
  5. Που είσαι εσύ και χάθηκες?Πάντως τούρτες φτιάχνεις ε?και χαίρομαι πολύ που γίνονται τέλειες!!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, φτιάχνω φτιαχνω.... Επανέρχομαι δριμύτερη.... φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή